Špatná reklama je jen špatná reklama

Tomáš Novotný

Tomáš Novotný
VMLY&R

Popis akce

Špatná reklama, taky rek… je špatná reklama. Další workshop letošního roku se zaměří na tvorbu reklamních kampaní a jak si díky špatné reklamě nezničit svou značku.

Světové i domácí reklamní kampaně založené na prvotřídní textařině nám poslouží jako inspirace, jak se vyhnout klišé, stereotypům nebo úplným průšvihům. Na konkrétních příkladech si ukážeme nejrůznější přístupy, tipy a triky, jak na dobrý ideamaking nebo skvělý headline. Budeme společně oslavovat kvalitní práci, protože špatná reklama je možná taky reklama, ale může zničit vaši značku.

Tomáš Novotný začínal jako copywriter v roce 2006 a ve velkých reklamních agenturách pracuje od roku 2008. Působil v Mark BBDO nebo DDB a dnes je na pozici Executive Creative Director ve VMLY&R, kde odpovídá hlavně za kreativu České spořitelny.
V minulosti pracoval na značkách Heineken, McDonald’s, Nike, Mercedes-Benz, Pilsner Urquell, Pepsi, Volkswagen, ČSOB a mnoho dalších. Na kontě má celou řadu ocenění z lokálních i mezinárodních festivalů. Jeho práce byly uveřejněny v prestižním zahraničním magazínu Lürzer’s Archive nebo si vysloužily Creative Excellence Award za celosvětově nejlepší kampaň roku značky McDonald’s.

Přijďte načerpat nový vánek inspirace.


Místo

TechTower
Koterovská 152, Slovany, Plzeň

Symbolické vstupné na workshop 50 Kč

Lidi

Tomáš Novotný

Speaker


Další akce