FIGMA: Grafika a design
- 18. září
- 16:00 – 18:00
- Rezervovat místo
Popis akce
Připojte se k našemu workshopu, kde vás naučíme základy práce s Figma, nejmodernějším nástrojem pro design a prototypování. Tento workshop je určen pro všechny, kteří se chtějí naučit, jak efektivně využívat Figma pro své designové projekty.
Co se naučíte:
- Základní workflow: Projdeme si celý proces od založení projektu až po finální prototyp.
- Nejdůležitější funkce: Seznámíme vás s klíčovými nástroji a funkcemi Figmy, které vám usnadní práci.
- Klávesové zkratky: Naučíte se nejpoužívanější klávesové zkratky, které zrychlí vaši práci.
- Praktické tipy pro design: Získáte užitečné rady a triky, které vám pomohou vytvářet lepší designy.
- Pluginy a Figma community: Zjistíte, jak ušetřit hromadu práce tím, že využijete materiály, které už někdo dělal před vámi a naučíte se používat doplňky do Figmy, které rozšiřují její už tak rozsáhlé funkce.
- Vytvoření prototypu: Na praktickém příkladu si vytvoříme prototyp jednoduché webové stránky, který si můžete odnést jako základ pro své další projekty.
Kdo je David Gregor?
Lead designer v marketingové agentuře FORECOM, freelancer v oblasti marketingu a grafického designu, spoluzakladatel e-shopu TrickPad a bývalý majitel eventové firmy Bumper Balls.
Kdo by se měl zúčastnit:
Tento workshop je ideální pro začátečníky i mírně pokročilé uživatele, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v používání Figmy. Ať už jste student, designér, nebo nadšenec do webového designu, tento workshop vám poskytne praktické znalosti, které můžete ihned aplikovat ve své práci.
Workshop se bude konat 18. 9. 2024 od 16:00 v TechToweru.
Místo
TechTowerKoterovská 152, Slovany, Plzeň
symbolické vstupné | 50 Kč |